Dale Carnegie: Sztuka komunikacji. W drodze do sukcesu
"Sztuka komunikacji. W drodze do sukcesu" to bestseller, który podpowiada, jak poprawić swoje umiejętności komunikacyjne.
2022-08-09, 08:58

Sztuka komunikacji. W drodze do sukcesu

Skuteczna komunikacja to umiejętność, która pozwala znacznie uprościć życie. Ci, którzy chcieliby popracować nad swoimi umiejętnościami komunikacyjnymi, często spotykają się z rekomendacją książki pt. "Sztuka komunikacji. W drodze do sukcesu". Czy warto się z nią zapoznać? Wyjaśniamy!

Dla kogo jest ta książka?

Poradnik Dale'a Carnegie będzie przydatny dla wielu kategorii czytelników. Nie ma znaczenia, czy czytelnik chciałby sprawić, że rozmowy z innymi są bardziej skuteczne, czy poprawić swoje prezentacje i wystąpienia publiczne — w tej książce znajdą się cenne wskazówki. Dodatkowo "Sztuka komunikacji. W drodze do sukcesu" pozwala zgłębić temat mowy ciała, a także nauczyć się sztuki aktywnego słuchania. Podsumowując, poradnik zawiera informacje na takie tematy jak:

  • Zaplanowanie własnych wypowiedzi;
  • Wygłaszanie przemów i prezentacji;
  • Identyfikacja barier w komunikacji i pozbycie się ich;
  • Sztuka aktywnego słuchania;
  • Rozumienie mowy ciała;

i wiele innych.

Sztuka komunikacji. W drodze do sukcesu

Czym jest zwięzła i jasna komunikacja?

Raczej nie ma wątpliwości co do tego, że komunikacja odgrywa ważną rolę w naszym życiu. Jednak czym się wyróżnia dobra komunikacja i dlaczego warto się jej uczyć?

Skuteczna komunikacja pozwala dobrze zrozumieć przesłanie rozmówcy. Klarownie sformułowany komunikat nie pozostawia przestrzeni dla błędnych interpretacji, nieporozumień i innego typu niezbyt przyjemnych sytuacji. Dzięki wysokim umiejętnościom komunikacyjnym można nie tylko przekonywać innych swojej racji, ale i stać się osobą popularną i lubianą.

KONTAKT / AUTOR
Sensus
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.